בואו נדבר על חשיבות איסוף פרטים של אנשי קשר, לקוחות, ספקים ומתעניינים של
העסק שלכן. הפרטים האלה יהפכו לרשימת תפוצה של העסק שלך.
רשימת תפוצה היא אחד הנכסים החשובים שיש לך בעסק!
אבל למה בעצם?
♠ כי נמען שנרשם לרשימת תפוצה הוא לקוח שבוודאות מתעניין בשירות או במוצר שאתן מציעות.
♠ דרכו ניתן להגיע לקהל יעד נאמן שבסופו אפשר להמיר ללקוחות.
♠ ומכאן שהמשוואה היא פשוטה:
יותר לקוחות – יותר הכנסות – העסק שלך מצליח יותר!
הדרכים לאיסוף הפרטים רבות: מכרטיס ביקור שקיבלתן, פנייה שקיבלתן דרך האתר שלכן, דף נחיתה וכו'. גם הדרכים להיות בקשר מגוונות: באימייל, באמצעות שיחת טלפון, סמס, וגם באמצעות הדואר רחמנא ליצלן.
גם אם עדיין אין לך מערכת דיוור אלקטרוני, זה לא מונע ממך לשמור באופן קבוע את הנתונים בטבלה כלשהי (אני מציעה באקסל או גוגל שיטס) ולבנות מערכת יחסים רציפה עם הלקוחות שלך ולקוחות פוטנציאליים. לכשיגיע השלב המתאים בעסק שלך יהיה לכך קל מאוד להקים מערכת הפצת דיוור ושליחת סמס שיווקי.
אני מזמינה אותך לשאול אותי שאלות ולכתוב בתגובות נושאים מתחום השיווק שתרצו שאכתוב עליהם בהמשך.