הבלוג שלי

בלוג

להיות ברבי בדרך שלך, המסע של ברבי בעולם שאינו מושלם
לכבוד יום האישה הבינלאומי בחרתי להראות את השינוי שעברה הבובה ברבי – אחד הסמלים הכי נשיים בתרבות. תסכימו איתי, שלאורך

שיווק למיתוג מעסיק
השיווק מקיף את כל היבטי הארגון ולא רק מנהלי השיווק מיישמים אסטרטגיות מול קהל היעד של החברה. אנחנו רגילים לחשוב

קשר או כשל – על המתח בין השיווק למכירות
כולנו למדנו בשיעורי המתמטיקה ששני קוים מקבילים לעולם לא נפגשים. ככה זה לפעמים בין מחלקות השיווק והמכירות. למרות שמדובר באותה

איך לשווק את העסק שלך בהצלחה במהלך חופשת הקיץ
כמה חשוב האיזון בחיים שלנו. כבעלת משפחה ואמא לקח לי הרבה שנים להבין את זה ועוד כמה שנים עד ליישום.

חשיבה שיווקית אסטרטגית: מדריך לשיווק אפקטיבי
בנוף העסקי התחרותי של ימינו, שיווק אפקטיבי הכרחי להצלחה של כל עסק. עם זאת הוא לא משהו שעושים כלאחר יד

מה מעכב בעלי עסקים להצליח בשיווק
בעלי עסקים מתמודדים עם מספר רב של אתגרים בכל הנוגע לשיווק. בעוד ששיווק חיוני לצמיחתו והצלחתו של כל עסק, המורכבות

ששת אתגרי השיווק של עסקים קטנים ובינוניים
לעסקים גדולים וחברות יש מנהל ייעודי לכל תחום או תפקיד. כל מנהל מתמחה בתחום מקצועי ואחראי שהדברים יתבצעו באופן יעיל

טיקטוק ואולימפיאדת טוקיו 2020
כמי שחיה ונושמת את עולם השיווק הדיגיטלי, אני אוהבת לחקור את החידושים וזה גם מצופה ממני תכלס. "מבוגרים" כמוני או

בניית אסטרטגיה שיווקית לעסק
אתם בוודאי יודעים שאסטרטגיה שיווקית היא חובה עבור העסק שלכם. שיווק הוא הגורם שעוזר לכם להפיץ את הבשורה על העסק

הצעד הראשון לאסטרטגיית תוכן מנצחת לעמותה
אם עמותה לא תהיה מוכרת ואנשים לא ידעו על קיומה ועל השירותים שלה, האם היא תצליח לממש את המטרה החברתית

איך להפוך תומכים לתורמים?
בגיוס המשאבים המסורתי עמותות נמצאות בקשר עם התורמים באמצעות שיחות טלפון וקשרים אישיים. בדרך כלל אלה המנכ"ל או מגייס המשאבים

איך לבחור את ערוצי השיווק המתאימים לעסק
אנחנו חיים בעידן דיגיטלי. אפשר לעשות כמעט כל פעולה דרך אפליקציה או אתר אינטרנט. העניין הוא, שגם השיווק הוא ברובו

תכנית שיווק לעמותה ב-6 צעדים
לא אחת אני פוגשת עמותות שהפעילות שלהן התרחבה והחליטו לפעול בערוץ שיווק נוסף – אתר אינטרנט, ניוזלטר, פייסבוק וכדומה. לפעמים

ניוזלטר, קידום אתרים ואיך הם קשורים
ניוזלטר הוא כלי נהדר לקידום כל עסק, ונחשב לאחד מערוצי השיווק בעלי יכולת ההמרה הגבוהים ביותר, אך מעבר לכך הוא

כיצד לבחור יועץ שיווק
חשוב שעסקים, שאינם מעסיקים מנהל/ת שיווק במשרה מלאה, יקבלו ייעוץ שיווקי מיועץ מומחה. יועץ שיווק מקצועי יציע חשיבה חדשה ואובייקטיבית

ההבדל בין עסק פרטי לעמותה
המגזר הפרטי והמגזר החברתי לא יכולים להיות יותר שונים זה מזה. עסקים במגזר הפרטי הוקמו על מנת להגדיל הכנסות למקסם

מדוע להוקיר תודה לתורמים?
הוקרה לתורמים גורמת להם להרגיש שהם חשובים לעמותה שלכם ושהתרומה שלהם עזרה לכם לחולל שינוי חברתי. זו גם סיבה טובה

הטעות שאתם עושים בשיווק
לפני מספר שבועות הגעתי להדרכת ניוזלטר בחברה קימעונאית. החברה מפיצה ניוזלטר אחת לשבוע ויש להם תוצאות מכירה יפות אך הם

מגנט לידים
כיצד בונים רשימת תפוצה מאפס מה שרוב בעלי עסקים ומנהלי השיווק עושים כאשר הם רוצים לבנות רשימת תפוצה, הוא ליצור

כן ניוזלטר/לא ניוזלטר לעמותה?
בדיון שהעליתי בקהילה שלי בפייסבוק "האלמנט החברתי – המקום לשיתוף וייעוץ של המגזר השלישי והרביעי" בנושא הניוזלטר והאם כדאי להשתמש

7 דרכים חכמות לניהול השיווק
ניהול הוא תהליך של ביצוע תהליכים בצורה מסודרת ויעילה. ניהול שיווק, כמו כל תחומי הניהול האחרים הוא פונקציה של תכנון,

ניוזלטר שיווקי
מהו ניוזלטר שיווקי? ניוזלטר שיווקי הוא האסטרטגיה השיווקית הדיגיטלית היעילה ביותר של שליחת מיילים ללקוחות קיימים ומתעניינים. ניוזלטר שיווקי שנשלח

סטטיסטיקה על שיווק ופרסום בתקופת הקורונה
נגיף הקורונה ממשיך להשפיע על כלכלות העולם. עסקים נלחמים כדי לשרוד וברור ששיווק הוא חלק משמעותי מההתאוששות שלהם. עד כמה

למה הניוזלטר השיווקי לא מגיע לאינבוקס?
הרבה משווקים מתלוננים ש"לא קוראים" את הניוזלטר השיווקי שלהם כי הוא מגיע ללשונית קידומי המכירות בג'ימייל או לדואר זבל באאוטלוק.

מדריך חשוב לשיווק עסקים בוואטסאפ
רוב האנשים מעדיפים להתנהל בוואטסאפ מאשר בשיחות טלפון. התקשורת קצרה, תכליתית ועניינית. וביננו, כך ניתן לנהל עוד כמה משימות תוך

אוטומציה בשיווק דיגיטלי למתחילים
ערוצי השיווק הדיגיטליים, שעומדים לרשות בעלי העסקים הם רבים ומגוונים. עסקים מבינים ש"אסור לשים את הביצים בסל אחד" ולכן משווקים

כיצד לבחור את סוג הניוזלטר המתאים לעמותה
מהפכת הדיגיטל עברה תהליך של האצה בעקבות משבר נגיף הקורונה. המשמעות היא שהרבה יותר עמותות וגם עסקים משתמשים באותו ערוץ

ראיון עם אלונה שחק, בעלת "אלונה שחק סטודיו לפילאטיס"
הכלכלה בכל העולם נפגעת כתוצאה ממשבר הקורונה. החודש בחרתי לראיין את אלונה שחק, בעלת סטודיו לפילאטיס שמתמודדת עם השלכות המשבר.

כיצד מותגי העל מתמודדים עם שיווק בתקופת הקורונה
חברות של מותגים גדולים רגילות להתמודד עם משברים, אך ההיקף הגלובלי של מגפת הקורונה גורם לכולנו ללמוד להתמודד עם משבר

ארבעה טיפים לשיווק שתוכלו ליישם מיד
קורונה 2.0 הידועה בשמה "הגל השני" תפסה אותנו, בדיוק כשחשבנו שהתגברנו עליה ושאפשר לשקם את העסק ולצאת לדרך חדשה. כדי

עשרת הטרנדים המובילים בשיווק לשנת 2020
השיווק הדיגיטלי תופס יותר ויותר מקום בעולם העסקי. היום כבר ברור שלא מספיק שלעסק יהיה רק אתר אינטרנט ודף פייסבוק.

שיווק לעסק קטן בתקופת פוסט-קורונה
חלק מבעלי עסקים שעבודתם הוקפאה בעקבות הגבלות הקורונה, מתקשים לחזור לעבודה ולהתניע שיווק לעסק קטן. אני משתפת פוסט שפירסמתי בקבוצת

למה לי רשימת תפוצה?
בואו נדבר על חשיבות איסוף פרטים של אנשי קשר, לקוחות, ספקים ומתעניינים של העסק שלכן. הפרטים האלה יהפכו לרשימת תפוצה

העקרונות לדף נחיתה אפקטיבי וממיר
מטרתו של דף נחיתה היא להעביר מסר שיווקי אחד ברור לקהל היעד. דף הנחיתה יהיה תמיד ממוקד מטרה, והוא משמש

הגדלת רשימת התפוצה בעזרת דף נחיתה
אחד הכלים להגדיל את רשימת התפוצה הוא שימוש בדף נחיתה.דף נחיתה הוא טופס שבו הלקוח (קיים או מתעניין) מבצע פניה

שיעורים בדרך להצלחה בעסק
אני עצמאית כבר שנה. הייתי שכירה במשך 20 שנה ובשנה האחרונה אני באתגר חדש לגמרי. אני חוקרת, לומדת, מסגלת מיומנויות,

מה בין ורדים לעסקים?
אתמול קיבלתי ורד 🌷 יפהפה עם ריח משכר.קיבלתי אותו מאישה שבגינתה צומחים כמה שיחי ורדים בצבעים שונים.הרחתי את כולם ושמתי לב שלכל

איפה הלקוח פוגש אותנו?
אנחנו חושבים שהלקוחות שלנו, כמונו, גרים בפייסבוק. ולכן משקיעים בו משאבים של זמן ותקציב. אך הלקוח פוגש אותנו בעוד ממשקים‼