הבלוג שלי

בלוג

בניית אסטרטגיה שיווקית לעסק

בניית אסטרטגיה שיווקית לעסק

אתם בוודאי יודעים שאסטרטגיה שיווקית היא חובה עבור העסק שלכם. שיווק הוא הגורם שעוזר לכם להפיץ את הבשורה על העסק

קרא עוד ←
הצעד הראשון לאסטרטגיית תוכן מנצחת לעמותה

הצעד הראשון לאסטרטגיית תוכן מנצחת לעמותה

אם עמותה לא תהיה מוכרת ואנשים לא ידעו על קיומה ועל השירותים שלה, האם היא תצליח לממש את המטרה החברתית

קרא עוד ←
איך להפוך תומכים לתורמים?

איך להפוך תומכים לתורמים?

בגיוס המשאבים המסורתי עמותות נמצאות בקשר עם התורמים באמצעות שיחות טלפון וקשרים אישיים. בדרך כלל אלה המנכ"ל או מגייס המשאבים

קרא עוד ←
איך לבחור את ערוצי השיווק המתאימים לעסק

איך לבחור את ערוצי השיווק המתאימים לעסק

אנחנו חיים בעידן דיגיטלי. אפשר לעשות כמעט כל פעולה דרך אפליקציה או אתר אינטרנט. העניין הוא, שגם השיווק הוא ברובו

קרא עוד ←
תכנית שיווק לעמותה ב-6 צעדים

תכנית שיווק לעמותה ב-6 צעדים

לא אחת אני פוגשת עמותות שהפעילות שלהן התרחבה והחליטו לפעול בערוץ שיווק נוסף – אתר אינטרנט, ניוזלטר, פייסבוק וכדומה. לפעמים

קרא עוד ←
ניוזלטר, קידום אתרים ואיך הם קשורים

ניוזלטר, קידום אתרים ואיך הם קשורים

ניוזלטר הוא כלי נהדר לקידום כל עסק, ונחשב לאחד מערוצי השיווק בעלי יכולת ההמרה הגבוהים ביותר, אך מעבר לכך הוא

קרא עוד ←
כיצד לבחור יועץ שיווק

כיצד לבחור יועץ שיווק

חשוב שעסקים, שאינם מעסיקים מנהל/ת שיווק במשרה מלאה, יקבלו ייעוץ שיווקי מיועץ מומחה. יועץ שיווק מקצועי יציע חשיבה חדשה ואובייקטיבית

קרא עוד ←
ההבדל בין עסק פרטי לעמותה

ההבדל בין עסק פרטי לעמותה

המגזר הפרטי והמגזר החברתי לא יכולים להיות יותר שונים זה מזה. עסקים במגזר הפרטי הוקמו על מנת להגדיל הכנסות למקסם

קרא עוד ←
מדוע להוקיר תודה לתורמים?

מדוע להוקיר תודה לתורמים?

הוקרה לתורמים גורמת להם להרגיש שהם חשובים לעמותה שלכם ושהתרומה שלהם עזרה לכם לחולל שינוי חברתי. זו גם סיבה טובה

קרא עוד ←
הטעות שאתם עושים בשיווק

הטעות שאתם עושים בשיווק

לפני מספר שבועות הגעתי להדרכת ניוזלטר בחברה קימעונאית. החברה מפיצה ניוזלטר אחת לשבוע ויש להם תוצאות מכירה יפות אך הם

קרא עוד ←
מגנט לידים

מגנט לידים

כיצד בונים רשימת תפוצה מאפס מה שרוב בעלי עסקים ומנהלי השיווק עושים כאשר הם רוצים לבנות רשימת תפוצה, הוא ליצור

קרא עוד ←
כן ניוזלטר/לא ניוזלטר לעמותה?

כן ניוזלטר/לא ניוזלטר לעמותה?

בדיון שהעליתי בקהילה שלי בפייסבוק "האלמנט החברתי – המקום לשיתוף וייעוץ של המגזר השלישי והרביעי" בנושא הניוזלטר והאם כדאי להשתמש

קרא עוד ←
7 דרכים חכמות לניהול השיווק

7 דרכים חכמות לניהול השיווק

ניהול הוא תהליך של ביצוע תהליכים בצורה מסודרת ויעילה. ניהול שיווק, כמו כל תחומי הניהול האחרים הוא פונקציה של תכנון,

קרא עוד ←
ניוזלטר שיווקי

ניוזלטר שיווקי

מהו ניוזלטר שיווקי? ניוזלטר שיווקי הוא האסטרטגיה השיווקית הדיגיטלית היעילה ביותר של שליחת מיילים ללקוחות קיימים ומתעניינים. ניוזלטר שיווקי שנשלח

קרא עוד ←
סטטיסטיקה על שיווק ופרסום בתקופת הקורונה

סטטיסטיקה על שיווק ופרסום בתקופת הקורונה

נגיף הקורונה ממשיך להשפיע על כלכלות העולם. עסקים נלחמים כדי לשרוד וברור ששיווק הוא חלק משמעותי מההתאוששות שלהם. עד כמה

קרא עוד ←
למה הניוזלטר השיווקי לא מגיע לאינבוקס?

למה הניוזלטר השיווקי לא מגיע לאינבוקס?

הרבה משווקים מתלוננים ש"לא קוראים" את הניוזלטר השיווקי שלהם כי הוא מגיע ללשונית קידומי המכירות בג'ימייל או לדואר זבל באאוטלוק.

קרא עוד ←
מדריך חשוב לשיווק עסקים בוואטסאפ

מדריך חשוב לשיווק עסקים בוואטסאפ

רוב האנשים מעדיפים להתנהל בוואטסאפ מאשר בשיחות טלפון. התקשורת קצרה, תכליתית ועניינית. וביננו, כך ניתן לנהל עוד כמה משימות תוך

קרא עוד ←
אוטומציה בשיווק דיגיטלי למתחילים

אוטומציה בשיווק דיגיטלי למתחילים

ערוצי השיווק הדיגיטליים, שעומדים לרשות בעלי העסקים הם רבים ומגוונים. עסקים מבינים ש"אסור לשים את הביצים בסל אחד" ולכן משווקים

קרא עוד ←
כיצד לבחור את סוג הניוזלטר המתאים לעמותה

כיצד לבחור את סוג הניוזלטר המתאים לעמותה

מהפכת הדיגיטל עברה תהליך של האצה בעקבות משבר נגיף הקורונה. המשמעות היא שהרבה יותר עמותות וגם עסקים משתמשים באותו ערוץ

קרא עוד ←
ראיון עם אלונה שחק, בעלת "אלונה שחק סטודיו לפילאטיס"

ראיון עם אלונה שחק, בעלת "אלונה שחק סטודיו לפילאטיס"

הכלכלה בכל העולם נפגעת כתוצאה ממשבר הקורונה. החודש בחרתי לראיין את אלונה שחק, בעלת סטודיו לפילאטיס שמתמודדת עם השלכות המשבר.

קרא עוד ←
כיצד מותגי העל מתמודדים עם שיווק בתקופת הקורונה

כיצד מותגי העל מתמודדים עם שיווק בתקופת הקורונה

חברות של מותגים גדולים רגילות להתמודד עם משברים, אך ההיקף הגלובלי של מגפת הקורונה גורם לכולנו ללמוד להתמודד עם משבר

קרא עוד ←
ארבעה טיפים לשיווק שתוכלו ליישם מיד

ארבעה טיפים לשיווק שתוכלו ליישם מיד

קורונה 2.0 הידועה בשמה "הגל השני" תפסה אותנו, בדיוק כשחשבנו שהתגברנו עליה ושאפשר לשקם את העסק ולצאת לדרך חדשה. כדי

קרא עוד ←
עשרת הטרנדים המובילים בשיווק לשנת 2020

עשרת הטרנדים המובילים בשיווק לשנת 2020

השיווק הדיגיטלי תופס יותר ויותר מקום בעולם העסקי. היום כבר ברור שלא מספיק שלעסק יהיה רק אתר אינטרנט ודף פייסבוק.

קרא עוד ←
שיווק לעסק קטן בתקופת פוסט-קורונה

שיווק לעסק קטן בתקופת פוסט-קורונה

חלק מבעלי עסקים שעבודתם הוקפאה בעקבות הגבלות הקורונה, מתקשים לחזור לעבודה ולהתניע שיווק לעסק קטן. אני משתפת פוסט שפירסמתי בקבוצת

קרא עוד ←
למה לי רשימת תפוצה?

למה לי רשימת תפוצה?

בואו נדבר על חשיבות איסוף פרטים של אנשי קשר, לקוחות, ספקים ומתעניינים של  העסק שלכן. הפרטים האלה יהפכו לרשימת תפוצה

קרא עוד ←
העקרונות לדף נחיתה אפקטיבי וממיר

העקרונות לדף נחיתה אפקטיבי וממיר

מטרתו של דף נחיתה היא להעביר מסר שיווקי אחד ברור לקהל היעד. דף הנחיתה יהיה תמיד ממוקד מטרה, והוא משמש

קרא עוד ←
הגדלת רשימת התפוצה בעזרת דף נחיתה

הגדלת רשימת התפוצה בעזרת דף נחיתה

אחד הכלים להגדיל את רשימת התפוצה הוא שימוש בדף נחיתה.דף נחיתה הוא טופס שבו הלקוח (קיים או מתעניין) מבצע פניה

קרא עוד ←
שיעורים בדרך להצלחה בעסק

שיעורים בדרך להצלחה בעסק

אני עצמאית כבר שנה. הייתי שכירה במשך 20 שנה ובשנה האחרונה אני באתגר חדש לגמרי. אני חוקרת, לומדת, מסגלת מיומנויות,

קרא עוד ←
מה בין ורדים לעסקים?

מה בין ורדים לעסקים?

אתמול קיבלתי ורד 🌷 יפהפה עם ריח משכר.קיבלתי אותו מאישה שבגינתה צומחים כמה שיחי ורדים בצבעים שונים.הרחתי את כולם ושמתי לב שלכל

קרא עוד ←
איפה הלקוח פוגש אותנו?

איפה הלקוח פוגש אותנו?

אנחנו חושבים שהלקוחות שלנו, כמונו, גרים בפייסבוק. ולכן משקיעים בו משאבים של זמן ותקציב. אך הלקוח פוגש אותנו בעוד ממשקים‼

קרא עוד ←