אורית שניאור עזרתי | שיווק לעסקים וארגונים חברתיים | ניוזלטר
  • דף בית
  • אודות
  • שירותים
    • ניהול דף פייסבוק עסקי
    • בניית ניוזלטר ודף נחיתה
    • תהליך ליווי שיווק אישי
    • הדרכות אישיות
    • פגישת ייעוץ
    • הרצאות וסדנאות
  • בלוג
  • צרו קשר
  • דף בית
  • אודות
  • שירותים
    • ניהול דף פייסבוק עסקי
    • בניית ניוזלטר ודף נחיתה
    • תהליך ליווי שיווק אישי
    • הדרכות אישיות
    • פגישת ייעוץ
    • הרצאות וסדנאות
  • בלוג
  • צרו קשר
אורית שניאור עזרתי | שיווק לעסקים וארגונים חברתיים | ניוזלטר
  • דף בית
  • אודות
  • שירותים
    • ניהול דף פייסבוק עסקי
    • בניית ניוזלטר ודף נחיתה
    • תהליך ליווי שיווק אישי
    • הדרכות אישיות
    • פגישת ייעוץ
    • הרצאות וסדנאות
  • בלוג
  • צרו קשר
  • דף בית
  • אודות
  • שירותים
    • ניהול דף פייסבוק עסקי
    • בניית ניוזלטר ודף נחיתה
    • תהליך ליווי שיווק אישי
    • הדרכות אישיות
    • פגישת ייעוץ
    • הרצאות וסדנאות
  • בלוג
  • צרו קשר
הצעד הראשון לאסטרטגיית תוכן מנצחת לעמותה
ראשי » בלוג » הצעד הראשון לאסטרטגיית תוכן מנצחת לעמותה

הצעד הראשון לאסטרטגיית תוכן מנצחת לעמותה

יולי 5, 2021

אם עמותה לא תהיה מוכרת ואנשים לא ידעו על קיומה ועל השירותים שלה, האם היא תצליח לממש את המטרה החברתית שלשמה הוקמה? הסיכוי לכך נמוך מאוד.

על ידי יצירת תוכן בעל ערך אותו תשתפו ותפיצו בערוצי השיווק השונים, תוכלו להגיע אל קהלי היעד של העמותה, ליצור מעורבות ואינטראקציה, לגרום לתנועה לאתר האינטרנט ובסופו של דבר להניע אנשים לפעולה. כל הפעולות האלה יעזרו לעמותה להגדיל את ההשפעה החברתית שלה ולהגיע לעוד ועוד אנשים.

לפני שנכנס לנושא התוכן, נבין אל מי העמותה פונה ומדוע השקעה בשיווק הכרחית עבור כל עמותה.

עמותות זקוקות לקשרים עם תורמים, מתנדבים, תקשורת, רשויות מקומיות ואפילו משרדי ממשלה על מנת להמשיך במטרה ולעזור לאוכלוסיית קהל היעד שלה.

השיווק עוזר לעמותות לבסס את הקשרים האלה.

במה השיווק עוזר לעמותה:

  • הפצת המסר של העמותה והמטרה החברתית מובילים לכך שיכירו את העמותה.
  • פניה לתורמים באמצעות שיווק תייצר הכנסות ותקציבים חדשים.
  • סיפורי ההצלחה של העמותה יראו לתורמים שהתרומה שלהם משמעותית ומשפיעה על קהל היעד של העמותה.
  • שיווק עוזר ביצירת קשרים עם ארגונים אחרים וארגונים ממשלתיים.
  • חשיפה בתקשורת וברשתות החברתיות יוצרת מעגלי אינטראקציה משמעותיים עם קהל היעד.
  • העמותה מפרסמת ומשווקת אירועים שהיא מקיימת ומעדכנת על מידע חשוב לבעלי עניין.

ככל שמשווקים בצורה עקבית ומסודרת העמותה תגיע לעוד אנשים שזקוקים לשירות שלה וגם לתורמים, מתנדבים וכל בעלי העניין שהוזכרו.

יצירת תוכן לעמותה

הצעד הראשון לאסטרטגיית תוכן

לא משנה אם תכנית השיווק שבניתם לעמותה כוללת את פייסבוק, אתר אינטרנט, ניוזלטר וכו' – הבסיס לכל אלה הוא התוכן שאותו תשווקו בערוצי השיווק שבחרתם.

הצעד הראשון בחשיבה על אסטרטגיית התוכן, הוא להסתכל על לוח השנה ועל מועדים משמעותיים שקשורים לפעילות העמותה. לוח השנה מאפשר לכם לארגן ולתעדף את פרסום התוכן.

הנה כמה דוגמאות:

  • חגי ישראל ראש השנה ופסח, זה הכי פשוט וטריוויאלי אבל נשתמש בהם לצורך הדוגמה. החגים הם הזדמנות מעולה לשלוח לתומכי העמותה ניוזלטר עם ברכת החג, לציין כמה מן ההישגים הבולטים של העמותה ולהזכיר בדיוור שתרומה לעמותה מהווה הבטחת ההמשכיות לפעילות.
    אם קהל היעד נוצרי או מוסלמי, תכתבו באותו אופן בחגים כמו כריסמס, רמאדן.
  • עמותות שעוסקות בעזרה לניצולי שואה, מתכננות תוכן לקראת ציון יום השואה בישראל וגם ביום השואה הבינלאומי.
  • עמותות תנועות נוער מוציאות בחופש הגדול מחנות קיץ ומגייסות כספים למימונם מקיימות אירועי התרמה. התוכן של כנפיים של קרמבו למשל, כולל סיפורי מדריכים מתנדבים, סיפורי חניכים.
  • פרויקטים מיוחדים – אם אתם מתכננים פרויקט חברתי מיוחד במהלך השנה, תנצלו אותו כדי לכתוב איך העמותה מתכוננת, מה היא רוצה להשיג, מי יהנה מהפרויקט וכן הלאה.
    הדוגמה הכי טובה שאני יכולה לחשוב עליה היא "יום המעשים הטובים" של עמותת רוח טובה, שבכל שנה לקראת מרץ מייצרת תוכן על חשיבות ההתנדבות ומגייסת כך מתנדבים מכל הארץ ומכל המגזרים.

זאת כמובן רק ההתחלה אבל כשנעוצים לכם כמה תאריכים משמעותיים בלוח השנה אתם יודעים איזה תוכן לכתוב ולצלם ובמקביל להמשיך ולחשוב על תכנים נוספים.

איך ממשיכים מכאן? על כך במאמרים הבאים.

רוצים להתייעץ על תוכן לעמותה שלכם? כיתבו לי שאלות בתגובות או פנו אלי ישירות 054-3317971

פורסם ב: בלוג, ראשי
« הקודם
הבא »
להתייעצות חייגו עכשיו 054-331-7971
הרצאה דיגיטלית לצפייה בזמנכם החופשי - לזמן מוגבל ההרצאה ללא עלות
צרו קשר
עקבו אחרינו
  • Facebook
  • LinkedIn

השארת תגובה

ביטול

אודותינו

עם ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנה, אני מעניקה כיום שירותים בתחומים של בניית אסטרטגיה שיווקית ממוקדת תוצאות, מיתוג תואם צרכים וליווי מדויק למגזר העסקי והחברתי. זאת באמצעות שליטה מלאה בכלים שיווקיים טכנולוגיים מתקדמים.
המשרד מעניק מעטפת שירותי שיווק דיגיטלי עם התמחות בבנייה, הגדלה וניהול רשימות תפוצה באמצעות ניוזלטר ודפי נחיתה.
שירותים נוספים כוללים פגישות ייעוץ, הדרכות אישיות ומבחר הרצאות וסדנאות בתחומים הנ"ל עבור בעלי חברות ועסקים, ומנהלי שיווק.

צרו קשר

אורית שניאור עזרתי – שיווק לעסקים וארגונים חברתיים

טלפון: 054-3317971

אימייל: oritshneor37@gmail.com

עקבו אחרי
  • Facebook
  • LinkedIn
נבנה ע"י פנינה ולטר - קורת גג בנייה וקידום אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס