מטרתו של דף נחיתה היא להעביר מסר שיווקי אחד ברור לקהל היעד. דף הנחיתה יהיה תמיד ממוקד מטרה, והוא משמש כאחד הכלים השיווקיים הממירים וכדאי שכל בעל עסק תשתמש בו לתועלתו.
כותרת ראשית – כותרת קצרה שמטרתה לתפוס את תשומת הלב של הגולש של הלקוח הפוטנציאלי
כותרת משנה – הסבר קצרצר על המוצר או השירות
תועלות – תתמקדו בתועלות ללקוח, כלומר איך המוצר/שירות עונה על צורך שלו. עדיף רשימה ממוספרת או בבולטים של שלוש עד חמש תועלות.
תמונה/סרטון – ויז'ואל טוב מעורר את הרגש. אנחנו רוצים לחבר את הלקוח אלינו במיידי. זה יכול לקרות באמצעות גרפיקה.
הוכחה חברתית – מה אחרים אומרים על המוצר/שירות שלך למשל ציטוט המלצה של לקוח שכבר התנסה, לוגואים של לקוחות מוכרים, נתונים כמותיים ועוד.
קריאה לפעולה – טוב, בשביל זה אנחנו כאן (: מה רוצים לבקש מהלקוח? להרשם לרשימת התפוצה, לרכוש את הקורס הדיגיטלי, למלא את הסדנה שלך. כל מה שרוצים, פשוט לבקש במינימום מילים.
טופס – מס' השדות שיהיו בטופס הוא בהתאם למידע שצריך מהלקוח. בין אם מדובר רק בכתובת אימייל, או גם שם מלא, מס' טלפון וכו'.
מבין מגוון המוצרים או השירותים שלכם, מה הכי היית רוצה למכור?