אחד הכלים להגדיל את רשימת התפוצה הוא שימוש בדף נחיתה.
דף נחיתה הוא טופס שבו הלקוח (קיים או מתעניין) מבצע פניה יזומה ממנו אל העסק שלנו. הלקוח ימלא את הפרטים שביקשנו ממנו. אנחנו בוחרים אילו פרטים חשוב לנו לקבל מהלקוח הפונה. הפרט הבסיסי הוא כתובת האימייל.
אני מקפידה לבקש גם את מס' הטלפון ואת השם הפרטי ושם המשפחה בשדות נפרדים.
אנחנו נקבל את כל הפניות ונענה בהתאם לנושא של דף הנחיתה.
באילו הזדמנויות הלקוח יסכים למלא את פרטיו בדף נחיתה
הרשמה לקבל את הפרסומים שלנו – ניוזלטר למשל
הטבה שאנו מציעים למי שימלא את פרטיו
הרשמה לאירוע – למשל הרצאה, סדנה, כנס וכו'
תחרות נושאת פרסים – למשל כרטיס השתתפות במתנה למי ש… (בהתאם לתנאי התחרות)
הצטרפות למועדון העוקבים
בקשה להתנדב בעמותה
בקשה לתרום לעמותה
אני בטוחה שיש לכם ים של רעיונות לעודד לקוחות להיות איתכם בקשר.
ספרו לי מה עובד בדפי הנחיתה שלכם ומה פחות ואם אתם זקוקים לחידוד ומיקוד בכתיבה מוזמנים לפנות אלי בשמחה.