קורונה 2.0 הידועה בשמה "הגל השני" תפסה אותנו, בדיוק כשחשבנו שהתגברנו עליה ושאפשר לשקם את העסק ולצאת לדרך חדשה.

כדי לא להכנס שוב לבלבול בהקשר של שיווק העסק, הנה ארבעה טיפים מהירים ליישום, שיעזרו לכם לבנות תכנית שיווק המותאמת לתקופה הנוכחית:
- למרות אי הוודאות הכללית ושינויים מהירים בהתנהגות השוק, תפקידו של בעל העסק/חברה הוא לצפות מראש מה הלקוח שלו צריך לפני שהוא יזדקק לו.
אני מציעה: כיתבו רשימה של 3 צרכים חדשים של הלקוחות שלכם ובידקו אילו מהשירותים או המוצרים שלכם יכול להתאים. אם צריך, בצעו התאמות לשירותים קיימים כך שיתאימו למה שהלקוחות צריכים עכשיו. - קחו את הזמן הזה למחשבה, קחו הפסקה (קצרה) ובאמת התחברו למה שהלקוחות שלכם עושים בימים אלה.
אני מציעה: שוחחו עם עובדי מחלקת השירות שלכם כדי ללמוד אילו אינטראקציות ביצעו הלקוחות עם החברה. מתוך כך תבינו מה הלקוחות שלכם הכי צורכים מכם ותתאימו את עצמכם ללקוחות. - היום יותר מתמיד, אנשים מבצעים רכישות (של שירותים ומוצרים) באונליין תוך שמירה על ריחוק חברתי.
אני מציעה: אם אתם עסק שמקבל פניות מלקוחות לרכישה באונליין, זה הזמן להקים אתר מכירות אונליין. זה יכול להיות ההבדל בין קריסת העסק לבין צמיחה בעת משבר כלכלי. - עיברו על הקמפיינים הממומנים הקיימים שלכם וראו איזה מהם הצליח הכי טוב בהתאם למה שהקהל שלכם רוכש מכם עכשיו.
אני מציעה: הדרך הטובה ביותר ליצור קמפיין פרסום יעיל היא למצוא את האיזון בין צרכי קהל היעד לשיטות הפרסום המומלצות ברשתות החברתיות – פייסבוק/אינסטגרם/טאבולה-אאוטבריין וכו'.
אילו פעולות שיווק עובדות לכם בתקופה זו?