קורונה 2.0 הידועה בשמה "הגל השני" תפסה אותנו, בדיוק כשחשבנו שהתגברנו עליה ושאפשר לשקם את העסק ולצאת לדרך חדשה.
![](https://oritshneor.co.il/wp-content/uploads/2020/07/4-1-1024x701.png)
כדי לא להכנס שוב לבלבול בהקשר של שיווק העסק, הנה ארבעה טיפים מהירים ליישום, שיעזרו לכם לבנות תכנית שיווק המותאמת לתקופה הנוכחית:
- למרות אי הוודאות הכללית ושינויים מהירים בהתנהגות השוק, תפקידו של בעל העסק/חברה הוא לצפות מראש מה הלקוח שלו צריך לפני שהוא יזדקק לו.
אני מציעה: כיתבו רשימה של 3 צרכים חדשים של הלקוחות שלכם ובידקו אילו מהשירותים או המוצרים שלכם יכול להתאים. אם צריך, בצעו התאמות לשירותים קיימים כך שיתאימו למה שהלקוחות צריכים עכשיו. - קחו את הזמן הזה למחשבה, קחו הפסקה (קצרה) ובאמת התחברו למה שהלקוחות שלכם עושים בימים אלה.
אני מציעה: שוחחו עם עובדי מחלקת השירות שלכם כדי ללמוד אילו אינטראקציות ביצעו הלקוחות עם החברה. מתוך כך תבינו מה הלקוחות שלכם הכי צורכים מכם ותתאימו את עצמכם ללקוחות. - היום יותר מתמיד, אנשים מבצעים רכישות (של שירותים ומוצרים) באונליין תוך שמירה על ריחוק חברתי.
אני מציעה: אם אתם עסק שמקבל פניות מלקוחות לרכישה באונליין, זה הזמן להקים אתר מכירות אונליין. זה יכול להיות ההבדל בין קריסת העסק לבין צמיחה בעת משבר כלכלי. - עיברו על הקמפיינים הממומנים הקיימים שלכם וראו איזה מהם הצליח הכי טוב בהתאם למה שהקהל שלכם רוכש מכם עכשיו.
אני מציעה: הדרך הטובה ביותר ליצור קמפיין פרסום יעיל היא למצוא את האיזון בין צרכי קהל היעד לשיטות הפרסום המומלצות ברשתות החברתיות – פייסבוק/אינסטגרם/טאבולה-אאוטבריין וכו'.
אילו פעולות שיווק עובדות לכם בתקופה זו?