אורית שניאור עזרתי | שיווק לעסקים וארגונים חברתיים | ניוזלטר
  • דף בית
  • אודות
  • שירותים
    • ניהול דף פייסבוק עסקי
    • בניית ניוזלטר ודף נחיתה
    • תהליך ליווי שיווק אישי
    • הדרכות אישיות
    • פגישת ייעוץ
    • הרצאות וסדנאות
  • בלוג
  • צרו קשר
  • דף בית
  • אודות
  • שירותים
    • ניהול דף פייסבוק עסקי
    • בניית ניוזלטר ודף נחיתה
    • תהליך ליווי שיווק אישי
    • הדרכות אישיות
    • פגישת ייעוץ
    • הרצאות וסדנאות
  • בלוג
  • צרו קשר
אורית שניאור עזרתי | שיווק לעסקים וארגונים חברתיים | ניוזלטר
  • דף בית
  • אודות
  • שירותים
    • ניהול דף פייסבוק עסקי
    • בניית ניוזלטר ודף נחיתה
    • תהליך ליווי שיווק אישי
    • הדרכות אישיות
    • פגישת ייעוץ
    • הרצאות וסדנאות
  • בלוג
  • צרו קשר
  • דף בית
  • אודות
  • שירותים
    • ניהול דף פייסבוק עסקי
    • בניית ניוזלטר ודף נחיתה
    • תהליך ליווי שיווק אישי
    • הדרכות אישיות
    • פגישת ייעוץ
    • הרצאות וסדנאות
  • בלוג
  • צרו קשר
ארבעה טיפים לשיווק שתוכלו ליישם מיד
ראשי » בלוג » ארבעה טיפים לשיווק שתוכלו ליישם מיד

ארבעה טיפים לשיווק שתוכלו ליישם מיד

יולי 6, 2020

קורונה 2.0 הידועה בשמה "הגל השני" תפסה אותנו, בדיוק כשחשבנו שהתגברנו עליה ושאפשר לשקם את העסק ולצאת לדרך חדשה.

כדי לא להכנס שוב לבלבול בהקשר של שיווק העסק, הנה ארבעה טיפים מהירים ליישום, שיעזרו לכם לבנות תכנית שיווק המותאמת לתקופה הנוכחית:

  1. למרות אי הוודאות הכללית ושינויים מהירים בהתנהגות השוק, תפקידו של בעל העסק/חברה הוא לצפות מראש מה הלקוח שלו צריך לפני שהוא יזדקק לו.
    אני מציעה: כיתבו רשימה של 3 צרכים חדשים של הלקוחות שלכם ובידקו אילו מהשירותים או המוצרים שלכם יכול להתאים. אם צריך, בצעו התאמות לשירותים קיימים כך שיתאימו למה שהלקוחות צריכים עכשיו.
  2. קחו את הזמן הזה למחשבה, קחו הפסקה (קצרה) ובאמת התחברו למה שהלקוחות שלכם עושים בימים אלה.
    אני מציעה: שוחחו עם עובדי מחלקת השירות שלכם כדי ללמוד אילו אינטראקציות ביצעו הלקוחות עם החברה. מתוך כך תבינו מה הלקוחות שלכם הכי צורכים מכם ותתאימו את עצמכם ללקוחות.
  3. היום יותר מתמיד, אנשים מבצעים רכישות (של שירותים ומוצרים) באונליין תוך שמירה על ריחוק חברתי.
    אני מציעה: אם אתם עסק שמקבל פניות מלקוחות לרכישה באונליין, זה הזמן להקים אתר מכירות אונליין. זה יכול להיות ההבדל בין קריסת העסק לבין צמיחה בעת משבר כלכלי.
  4. עיברו על הקמפיינים הממומנים הקיימים שלכם וראו איזה מהם הצליח הכי טוב בהתאם למה שהקהל שלכם רוכש מכם עכשיו.
    אני מציעה: הדרך הטובה ביותר ליצור קמפיין פרסום יעיל היא למצוא את האיזון בין צרכי קהל היעד לשיטות הפרסום המומלצות ברשתות החברתיות – פייסבוק/אינסטגרם/טאבולה-אאוטבריין וכו'.

אילו פעולות שיווק עובדות לכם בתקופה זו?

פורסם ב: בלוג, ראשי תגיות: אונליין, פעולת שיווק, צרכי הלקוח, שיווק אונליין, שיווק לעסקים
« הקודם
הבא »
להתייעצות חייגו עכשיו 054-331-7971
הרצאה דיגיטלית לצפייה בזמנכם החופשי - לזמן מוגבל ההרצאה ללא עלות
צרו קשר
עקבו אחרינו
  • Facebook
  • LinkedIn

השארת תגובה

ביטול

אודותינו

עם ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנה, אני מעניקה כיום שירותים בתחומים של בניית אסטרטגיה שיווקית ממוקדת תוצאות, מיתוג תואם צרכים וליווי מדויק למגזר העסקי והחברתי. זאת באמצעות שליטה מלאה בכלים שיווקיים טכנולוגיים מתקדמים.
המשרד מעניק מעטפת שירותי שיווק דיגיטלי עם התמחות בבנייה, הגדלה וניהול רשימות תפוצה באמצעות ניוזלטר ודפי נחיתה.
שירותים נוספים כוללים פגישות ייעוץ, הדרכות אישיות ומבחר הרצאות וסדנאות בתחומים הנ"ל עבור בעלי חברות ועסקים, ומנהלי שיווק.

צרו קשר

אורית שניאור עזרתי – שיווק לעסקים וארגונים חברתיים

טלפון: 054-3317971

אימייל: oritshneor37@gmail.com

עקבו אחרי
  • Facebook
  • LinkedIn
נבנה ע"י פנינה ולטר - קורת גג בנייה וקידום אתרים
גלילה לראש העמוד
לוגו אורית שניאור עזרתי שיווק לעסקים וארגונים חברתיים

הצטרפו לניוזלטר לקבלת עדכונים וטיפים



דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס