אנחנו חושבים שהלקוחות שלנו, כמונו, גרים בפייסבוק. ולכן משקיעים בו משאבים של זמן ותקציב.
אך הלקוח פוגש אותנו בעוד ממשקים‼
אני רוצה שתקדיש/י מחשבה – באילו עוד ממשקים הלקוח שלך פוגש אותך ותשקיע/י גם בהם. אני לא מדברת בהכרח על להשקיע כסף.
- ארגוני נטוורקינג הם ערוץ שיווק.
- נסחו את "נאום המעלית" וכשאתם פוגשים אנשים בסופר, במעלית או בכל מקום לא פורמלי אחר ספרו לו על העסק שלכם.
- אתר האינטרנט שלנו הוא חלון הראווה של העסק בו נרצה להיות בדרך כלל פורמליים יותר ולהציג את המוצרים והשירותים שלנו.
- רוצים לעדכן את הלקוחות בשירות או מוצר חדש – תשלחו ניוזלטר. זהו גם ערוץ שיווק.
- תציעו הרצאה ללא עלות למשתתפים בכנסים מהתחום שלכם
- תבנו מועדון לקוחות
- תכתבו בלוג
הכל זה שיווק!
תבחנו לאורך תקופה איזה ערוץ הכי אפקטיבי לכם ושימו בו את רב המשאבים שלכם אך אל תשימו את כל הביצים בסל אחד.